Синтез алгоритму оптимального керування рухом аеростатичного літального апарата на етапі зльоту

Запропоновано підхід до синтезу алгоритму оптимального керування рухом аеростатичного літального апарата на етапі зльоту. Синтезовано алгоритм автоматичного керування відхиленням вектора тяги аеростатичного літального апарата на етапі зльоту. Можливість та ефективність застосування синтезованого алгоритму керування відхиленням вектора тяги продемонстровано моделюванням зльоту аеростатичного літального апарата типу “Zeppelin NT”.

Рік видання: 
2008
Номер: 
3
УДК: 
629.733.5
С. 87–95, укр., Іл. 1. Бібліогр.: 15 назв.
Література: 

1. Гусинін А.В. Тенденції розвитку сучасного дирижаблебудування за кордоном. I. Дирижаблі напівжорсткої і жорсткої схем // Наукові вісті НТУУ “КПІ”. – 2002. – №4. – С. 95–102.
2. Гусинін А.В. Тенденції розвитку сучасного дирижаблебудування за кордоном. II. Дирижаблі м’якої схеми // Там же. – № 5. – С. 99–104.
3. Гусинін В.П., Гусинін А.В. Застосування керованого вектора тяги на дирижаблях // Вісник НАУ. – 2005. – №3(25). – С. 79–84.
4. Гусинін В.П., Гусинін А.В. Оценка эффективности управления вектором тяги дирижабля на этапах взлета и посадки // Тр. VII Междунар. молодежной науч.практ. конф. “Человек и космос”. – Днепропетровск: НЦАОМУ, 2005. – С. 125.
5. Гусынин А.В. Синтез алгоритма управления отклонением вектора тяги аэростатического летательного аппарата на этапе взлета: Дис. …канд. техн. наук: 05.13.03. – К., 2007. – 132 с.
6. Jex H.R., Magdaleno R.E., Golhausen P., Tischer M.P. PreandPost Flight Test Models versus measured Skyship-500 Control Responses // AIAA Paper 87-2508. – 1987. – P. 87– 99.
7. Бэллман Р. Динамическое программирование. – М.: Издво иностр.лит-ры, 1969. – 457 с.
8. Пухов Г.Е. Дифференциальные спектры и модели. – К.: Наук. думка, 1990. – 184 с.
9. Баранов В.Л., Гусинін В.П., Гусинін А.В., Жуков І.А., Алексєєва Л.О. Диференціальні перетворення в задачах керування рухом літальних апаратів: Навч. посіб. – К.: НАУ, 2003. – 158 с.
10. Критерии летной годности для дирижаблей. – М.: РВО, 1999. – 143 с.
11. Airship Design Criteria. – U.S. Department of Transport, Federal Aviation Administration, №FAA-P-8110-2, 1987. – 120 p.
12. Transport Airship Airworthiness Requirements (TAR). – LuftfahrtBundesamt, in NfL II 22/01, Offenbach/Braunschweig, 2001. – 80 p.
13. Баранов В.Л., Гусынин В.П., Гусынин А.В. Спектральная модель движения аэростатического летательного аппарата // Пробл. інформатики та управління. – 2004. – №1. – С. 41–49.
14. Gusynin V.P., Gusynin A.V. Spectral model of the airship dynamics // Proc. of the 5th International Airship Convention and Exhibition. – Oxford (England). – August 19– 22. – Oxford, 2004.
15. Gusynin A.V. Application of differential transformations for the modeling motion of aerostatic vehicles and for the synthesis of control algorithms // Proc. of NAU. – 2005. – N2(24). – Р. 83–88.

Текст статтіРозмір
2008-3-11.pdf201.79 КБ